Kannattaako somessa mainostaa?
Some eli sosiaalinen media on tänä päivänä valtavan suosittu ja tehokas markkinointikanava. On lukuisia syitä siihen, miksi yritysten kannattaa panostaa somemarkkinointiin. Tässä muutamia syitä, miksi
Some eli sosiaalinen media on tänä päivänä valtavan suosittu ja tehokas markkinointikanava. On lukuisia syitä siihen, miksi yritysten kannattaa panostaa somemarkkinointiin. Tässä muutamia syitä, miksi
Dronekuvaus on viime vuosina noussut suureen suosioon. Näiden lentävien korkeuksien taltioijien avulla voimme nähdä maailman uudesta näkökulmasta ja ikuistaa upeita kuvia ja videoita, joita emme voisi saavuttaa perinteisillä kuvausvälineillä.
Tekoäly, keinoäly eli AI (Artificial Intelligence) on noussut viime vuosina yhdeksi merkittävimmistä ja puhutuimmista teknologisista kehityskohteista. Se on jo nyt muuttanut monia osa-alueita yhteiskunnassamme ja sen vaikutukset tulevat todennäköisesti vain lisääntymään tulevaisuudessa.
Verkkokaupan volyymi on kasvanut viime vuodet kovaa vauhtia, ja tuleville vuosille odotetaan huomattavaa verkkokauppamarkkinan kasvua niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
Laadukkaan sisällön luominen on yksi tärkeimmistä tekijöistä, kun halutaan parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa. Hakukoneet, kuten Google, arvostavat laadukasta ja relevanttia sisältöä, joka vastaa käyttäjien hakulauseita.
Sosiaalisen median alustat muuttuvat jatkuvasti sen mukaan, kuinka me käyttäjät kulutamme siellä eri sisältöjä. Algoritmit ohjaavat sisältöjä pitkälti sen mukaa millaisia julkaisuja ja mainoksia katsotaan.
Ylimääräiseltä tuntuvia klikkauksia jokaisella sivustolla, johon menet ensimmäistä kertaa. Miksi? Siksi, että kaikkien paitsi välttämättömien evästeiden käytöstä täytyy kertoa kaikkialla, missä niitä käytetään, ja niiden
3 vaihetta tehokkaaseen SEO:on Hakukoneoptimointi, tai SEO (lyhenne sanoista Search Engine Optimisation), on tullut varmasti jokaisella verkossa toimivalla yrityksellä vastaan. Ensimmäinen reaktio on yleensä Googlata,
”Kun yrityksemme edellinen sivustouudistus ei sujunut ihan toivomusten mukaan, tällä kertaa haluamme onnistua. Onko se mahdollista teidän kanssanne?”
Yksi keskeisimmistä kasvuhakuisten yritysten huolenaiheista koskettaa tietoisuutta digitaalisen tekemisen välttämättömyydestä.
Maailma ei ole ollut koskaan niin visuaalinen kuin tällä hetkellä, eikä se ole tänään lähelläkään sitä kuvallisen sisällön kylläisyyttä, missä olemme vaikkapa vuoden kuluttua.
Kuhmon toimisto
Pajukuja 2
88900 Kuhmo
040 911 2128 • Timo
Kuopion toimisto
Snellmaninkatu 2 B, 2. krs
70100 Kuopio
0400 907 500 • Hannu