Sisällöntuotanto
sanoittaa
yrityksesi
Brändisi on persoonallinen –
käytä sitä!
Laadukas sisällöntuotanto on ensiarvoisen tärkeää verkkosivujen rakennusvaiheessa. Hyvätkään verkkosivut eivät edistä liiketoimintaasi, jos niiden sisällöt eivät puhuttele asiakkaitasi tai sivut eivät ole löydettävissä.
Tekstisisällöt pukevat sanoiksi sen, mitä ja miten teet, mutta samalla ne ohjaavat hakukoneita löytämään sivustosi ja nostamaan yrityksesi digitaalisesti näkyviin. Kirjoitetaan ne yhdessä.
Asiakkaan tunteminen
Verkkosivut ja –kauppa toimivat kaupankäynnin välineinä vain silloin, kun ne vastaavat asiakkaan kysymyksiin tai ratkaisevat hänen ongelmansa. Jotta näin voi käydä, sivuston rakentajan on tunnettava asiakas, jolle sivustoa rakennetaan. Etsimme apunasi vastauksen siihen, minkälainen asiakkaasi on, mitä hän etsii ja mitä hän tarvitsee ostopäätöksen tueksi. Lue lisää ostajapersoonista blogistamme.
Löydettävyys
Hakukoneiden kyky nostaa sivusto oikeiden asiakkaiden nähtäville riippuu siitä, kuinka hyvin sivustollesi määritellyt hakusanat vastaavat asiakkaidesi käyttämiä hakusanoja. Jokaiselle sivulle, tuotteelle ja kuvalle määritellään mahdollisimman kuvaavat hakusanat, jotta ne ovat löydettävissä.
Saavutettavuus
Digitaalisten palvelujen saavutettavuus on yksi tärkeimmistä verkkosivujen rakentamista ohjaavista tekijöistä. Se pitää sisällään sivustojen teknisen helppokäyttöisyyden, mutta myös tekstisisältöjen ymmärrettävyyden, helppolukuisuuden ja yleiskielisyyden. Tekstituotannon ammattilaisemme ovat apunasi luomassa saavutettavaa sisältöä.
Persoonallisuus
Tekstien muokkaaminen hakukoneita varten ei riitä, vaan niiden on puhuteltava myös asiakkaitasi. Persoonallinen, brändiäsi tukeva ilmaisutapa sanoittaa viestisi mieleenpainuvasti ja houkuttelee lukemaan lisää.
Digistrategia
Kokonaisvaltainen palvelu, jossa käydään läpi yrityksen nykyisten digitaalisten toimintojen tila sekä strategiset tavoitteet lähivuosille sekä suunnitellaan toimenpiteet näiden saavuttamiseksi.
Tekstituotannot
Tekstituotannot sosiaalisen median sisällöistä tuotekuvauksiin ja blogiteksteistä yritystarinoihin. Sisältömarkkinointijutut kaikille alustoille, henkilöhaastattelut sekä laajat tekstit kuten historiikit, oikoluvut, kieliasun korjaukset ja käsinkirjoitettujen tekstien digitoinnit.
Graafiset työt
Painovalmiit kirjat, lehdet, esitteet, flyerit sekä kaikki muut graafiset työt painotuotteisiin ja digitaalisille alustoille.
Kotiläksyt kuntoon!
Kaikki alkaa taustatöistä
Kuinka olla yhtä aikaa digitaalisesti näkyvillä, houkutteleva, informatiivinen ja persoonallinen? Vaikealta kuulostava kokonaisuus on otettavissa haltuun, kun työ jaetaan pienempiin kokonaisuuksiin ja ne käydään läpi yksi kerrallaan: minkälaisessa markkinassa yritys toimii, mitkä ovat sen keskeisimmät kilpailijat, mikä on yrityksen kilpailuetu verrattuna toisiin yrityksiin, ketä yrityksen asiakkaat ovat, minkälaista tietoa he etsivät ja miten he tekevät ostopäätöksiä. Kysy lisää markkinoinnin suunnittelusta KipinäMedialta!