Olemme olleet
monessa mukana!
Pintaraapaisu tehtyihin töihin
KipinäMedia on yritysten digitaalisen näkyvyyden ratkaisuihin, myyntiin ja markkinointiin erikoistunut asiantuntijaorganisaatio.
Ydinosaamistamme on etsiä asiakkaan kanssa hänelle sopivimmat ratkaisut ja toteuttaa ne vaivattomasti yhden, eri alojen ammattilaisista muodostuvan tiimin kanssa.
Starkin verkkosivujen uudistuksen lähtökohtana oli uudistaa sivusto teknisesti nopeaksi, kevyeksi ja luotettavaksi alustaksi kaikelle yritystiedolle. Sivuston sisältöjen järjestämistä sekä rakentamista lähestyttiin kattavan pohjatyön kautta. Palvelukokonaisuuteen kuului myös tekninen ja sisällöllinen optimointi.
Kuhmon AA-Puun verkkosivujen uudistuksen tavoitteena on tuoda aikaisempaa kattavammin ja informatiivisemmin esiin sitä, minkälaisia tuotteita yritys valmistaa ja jalostaa asiakkailleen.
Lankakauppa Villa Vanamon verkkokauppa rakennettiin helppokäyttöiseksi, visuaalisesti houkuttelevaksi ja selkeäksi kokonaisuudeksi. Yrityksen valmis yritysilme antoi luontevan ja kauniin lähtökohdan sivuston layouteille.
KipinäMedia on saanut olla mukana Konsta Kurikan huikealla matkallla kohti baseball-unelmaa. Konsta tavoittelee baseball-ammattilaisuutta Yhdysvalloissa ja pelaa tällä hetkellä Australian ABL-sarjassa Brisbane Bandits –joukkueessa.
Pankin 100-vuotisjuhliin tuotettu dokumentaarinen historiikkivideo johdattelee katsojan läpi pankin viimeisten vuosikymmenten sekä nostaa esiin henkilöitä, toimintatapoja ja arvoja vuosien varrelta. Kokonaisuus kietoutui pankille tärkeän musiikin ja Lentuan järvimaisemien ympärille. Raakamateriaalista editoitiin erilaisia versioita eri käyttötarkoituksiin.
Neliosainen Luonnetta ja kulttuuria –sarja oli Sotkamon Jymyn ja Kajaanin kaupungin yhteinen projekti, jossa pesäpalloilijat vierailivat kajaanilaisissa kulttuurikohteissa. Lisäksi toteutimme Jymylle playoffs-videon, joka kuvattiin runkosarjan ottelun yhteydessä ja julkaistiin playoffien alla nostamaan tunnelmaa pudotuspelien alkaessa.
Tuotevideoiden sarja esitteli Anarin Suomessa suunniteltuja vaatteita ja varusteita. Samoista raakamateriaaleista editoimme erilaisia versioita: pidemmät versiot muun muassa messu-käyttöön, Reels-tyyppiset videot some-kanaville.
Kuhmon Ikkunalle toteutettiin verkkosivu-uudistus, koska vanhat sivut eivät enää palvelleet riittävän hyvin. Projektissa suunniteltiin uusi visuaalinen ilme, toteutettiin sisällöntuotantoja esimerkiksi referenssitarinoin, sivuston tekninen toteutus ja valokuvattiin tuotantoa sekä referenssikohteita.
Hyvinvointi Sammon verkkosivu-uudistuksen tavoitteena oli saada houkuttelevat ja selkeät nettisivut. Sivuston valikkorakennetta ja sivuhierarkiaa hiottiin huolellisesti, sillä sisältöjen määrä oli tässä projektissa merkittävä.
”Mietteitä Maalta” -tuotteille toteutettiin verkkokaupan rakentaminen. Projektiin kuului sisällöntuotantoa, visuaalista suunnittelua, verkkokauppa, tuotekuvia sekä käyttökoulutus.