Stark
Stark on suomalainen lisälaitevalmistaja, jonka tuotteita viedään ympäri maailmaa laatutietoisten ammattilaisten käyttöön. Brändityön ja yritysilmeen uudistuksen tavoitteena oli vahvistaa Starkin yrityskuvaa, joka muodostuu vahvasta tuotekehitystyöstä, korkealaatuista tuotteista ja toimivasta jälkimarkkinoinnista.
Laajan Stark-kumppanuuden osat tukevat toisiaan esimerkillisesti: KipinäMedia kuvaa tuotekuvia, mainosvideoita ja videoblogeja, kirjoittaa tekstisisältöjä, ylläpitää ja päivittää verkkosivuja sekä rakentaa mainoskokonaisuuksia yrityksen markkinointiosaston kanssa.
asiakkuuden osa-alueet
Verkkosivu-uudistus
KipinäMedia
Uudistuksen selvitystyö, sisältösuunnitelma, rakennesuunnitelma, sisältöjen kokoaminen ja järjestäminen, valokuvaus, videotuotanto, tekstituotanto, tekninen toteutus ja hakukoneoptimointi.
Freesie Oy
Yritysilmeen uudistus, sivuston layout.
Videotuotannot
Stark story
Yritysvideo käsikirjoitettiin nostamaan esiin yrityksen vahvuuksia, toiminnan ominaispiirteitä sekä arvoja. Tuotantotiloja, tuotekehitystä ja työskentelyä kuvaamalla asiakkaille näytetään, kuinka huippulaadukkaat tuotteet syntyvät.
Tuotevideot
Starkille kuvattavissa tuotevideoissa tavoitteena on esitellä lisälaitteet aidoissa työtilanteissa ja -ympäristöissä. Globaalissa markkinassa toimivan yrityksen tuotevideot ovat merkittävässä roolissa, kun etäasiakkaille havainnollistetaan laitteiden toimintoja ja toimintaa.