Vauhtia markkinointiin!
Stark
STARK on suomalainen lisälaitevalmistaja, jonka tuotteita viedään ympäri maailmaa laatutietoisten ammattilaisten käyttöön. Vuonna 2022 toteutetun brändityön ja yritysilmeen uudistuksen tavoitteena oli vahvistaa Starkin yrityskuvaa, joka muodostuu vahvasta tuotekehitystyöstä, korkealaatuista tuotteista ja toimivasta jälkimarkkinoinnista.
Laajan STARK-kumppanuuden osat tukevat toisiaan esimerkillisesti: KipinäMedia kuvaa tuotekuvia, mainosvideoita ja videoblogeja, kirjoittaa tekstisisältöjä, ylläpitää ja päivittää verkkosivuja sekä rakentaa mainoskokonaisuuksia yhdessä yrityksen markkinointiosaston kanssa.
Pitkää yhteistyötä
STARKin ja KipinäMedian yhteistyö alkoi vuonna 2021 yrityksen silloisten verkkosivujen sisältöpäivityksistä. Vuosien aikana olemme toteuttaneet yhteistyössä isoja digitaalisen uudistumisen hankkeita, kuten verkkosivujen uudistamisen sekä verkkokaupan rakentamisen.
KipinäMedia kuvaa STARK-yhteistyön kaltaista laajaa kumppanuutta nimellä kokonaisasiakkuus. Pitkän yhteistyön aikana syntyvä molemminpuolinen menetelmien ja tekijöiden tuntemus ja myös asiakasyrityksen liiketoiminnan ymmärrys auttaa markkinointitoimistoa olemaan aidosti läsnä asiakkaan arjessa.
Verkkosivu-uudistus
KipinäMedia
Uudistuksen selvitystyö, sisältösuunnitelma, rakennesuunnitelma, sisältöjen kokoaminen ja järjestäminen, valokuvaus, videotuotanto, tekstituotanto, tekninen toteutus ja hakukoneoptimointi.
Freesie Oy
Yritysilmeen uudistus, sivuston layout.
Verkkokauppa
Verkkokauppa suunniteltiin STARKin lisälaiteasiakkaiden työkaluksi helpottamaan huolto-osien hankkimista. Tuoteryhmittelyn suunnittelun, sisältöjen koostamisen ja verkkokaupan rakentamisen lisäksi KipinäMedia valokuvasi suuren osan kaupan tuotteista. Jokaisen verkkokauppa-asiakkaamme tavoin myös STARK koulutettiin käyttämään verkkokauppaa omatoimisesti. Kaupan luovutuksen yhteydessä luomme asiakkaillemme yksityiskohtaiset ja informatiiviset ohjeet verkkokauppa-alustan käyttämiseen, päivittämiseen ja kaupankäynnin seurantaan.
Stark Brand video
Brändivideon tarkoituksena oli nostaa näyttävästi esille Starkin keskeisimmät arvot.
Stark Story
Yritysvideo käsikirjoitettiin nostamaan esiin yrityksen vahvuuksia, toiminnan ominaispiirteitä sekä arvoja. Tuotantotiloja, tuotekehitystä ja työskentelyä kuvaamalla asiakkaille näytetään, kuinka huippulaadukkaat tuotteet syntyvät.
Tuotevideot
Starkille kuvattavissa tuotevideoissa tavoitteena on esitellä lisälaitteet aidoissa työtilanteissa ja -ympäristöissä. Globaalissa markkinassa toimivan yrityksen tuotevideot ovat merkittävässä roolissa, kun etäasiakkaille havainnollistetaan laitteiden toimintoja ja toimintaa.