fbpx

Kuhmon Ikkuna

Kuhmon Ikkunan kotisivu­projektissa lähtökohta oli se, että vanhat sivut eivät enää palvelleet tavoitetta. Sivut haluttiin uudistaa ja tehdä ne asiakkaita paremmin palveleviksi.

Pääkohderyhmäksi valittiin kuluttaja-asiakkaat, sillä saneeraus­yritykset tietävät mitä ovat ostamassa, heidän yhteyden­ottonsa on suora­viivaisempaa ja tieto­taitoa tuotteiden valitsemiseksi löytyy.

asiakkuuden osa-alueet

Verkko­sivu-uudistus

Sisällön­tuotantoa ja visuaalista ilmettä

KipinäMedia oli vahvasti mukana sisällön­tuotannossa, jolloin vanhoja sisältöjä saatiin päivitettyä ja tämän lisäksi tuotettiin kokonaan uusia sisältöjä mm. asiakas­tarinoiden muodossa. Asiakas­tarinat luovat uskottavuutta, sillä ostaneen asiakkaan sanaan luotetaan. Uutta visuaalista ilmettä haettiin referenssi­kohteista sekä kuvapankista. Sivuista saatiin näyttävät ja raikkaat.

SEO-työtä eli hakukone­optimointia

Kuhmon Ikkunan tavoitteena on kasvattaa yrityksen tunnettuutta, joten sivusto-uudistuksen yksi lähtö­kohdista oli tehdä se hakukone­ystävällisesti. Sisällöt rakennettiin valittuihin avain­sanoihin nojaten, ja sivusto optimoitiin teknisesti niin, että sen on mahdollista nousta kuluttaja-asiakkaiden tekemissä hauissa. Optimointi­työn onnistumista mitataan jatkuvasti ja jatkotyö jää pysyväksi prosessiksi sivuston julkaisun jälkeen.

Valokuvaus

Asiakkaan toiveen mukaisesti kuvattiin tuotantoa, joita hyödynnettiin verkko­sivujen Yritys -osiossa. Kuvien avulla kerrotaan siitä, että kaikki tehdään puusta käsityönä.

Kuhmon Ikkuna - kotisivu-uudistuksen referenssi-kuva